Bir takipçiimin warez deneyimi.

Merhaba arkadaşlar ben Güniz Aybarlıoğlu, sizlere bugün sanal ortamdaki deneyimlerimi anlatacağım. Öncelikle hobi olarak kendi adıma web sitesi açtım. Hiç bir işe yaramıyordu sırf gösteriş içindi. Aslında web sitem olması değil web sitesi açmak asıl hobim. Web sitesi yaparken kendimi çok başarılı hissediyorum, web yazılımları ile işlemler yapmak hoşuma gidiyor. Ancak kullandığım scriptleri sıfırdan yapmıyorum çünkü uzun sürüyor ve gereksiz. Satın alıncada çok pahalı olduğu için genellikle warez script kullanıyorum. Null forum ve hack forum sitelerine girerek aradığım kategorideki PHP scripti buluyorum. Sunucuma yükleyip kurduktan sonra bazı düzenlemeler gerekiyor. İşte orada yeteneklerim devreye giriyor. PHP bilgim orta derecede ve indirdiğim temayı kafama göre düzenleyebiliyorum. Tabili PHP tek başına yetmiyor, CSS ve HTML bilmek de çok önemli. Warez yazılım kullanmak para vermeye göre zordur çünkü hatalar çıkıyor. Ancak basit bir tasarıma 1000 tl vermektense warez tema indirip birkaç saat uğraşırım daha iyi. Sonuçta satan kişininde başka yerden çaldığı bir yazılım için yüksek para vermek bana göre çok saçma.

Yorumlar